Гройсман: Найголовніше завдання реформи держуправління – змінити стару неефективну систему

25.06.2019

Найголовніше завдання реформи держуправління – змінити стару неефективну систему, використовуючи найкращі практики країн з розвинутою демократією, інструментами та інститутами, сказав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман під час конференції «Реформа державного управління: виклики та перспективи».

«Нова система державного управління – це нові принципи роботи, відповідальність, сервісність та професійна державна служба, де працюють найкращі професіонали», - наголосив голова уряду.

При цьому він наголосив, що наразі кожен може конкурентно, відкрито претендувати на держслужбу через публічні конкурси. Зокрема, на ті вакансії, які ще декілька років тому були недоступні, тому що система була закрита.

Цю тезу підтримав перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Макс Нефьодов: “Я був приємно здивований тим, якою якісною є нині процедура відбору кадрів на держслужбу. Відчув ці зміни на собі!”.

В свою чергу міністр кабінету міністрів Олександр Саєнко зазначив, що реформа державного управління викликає велику зацікавленість у суспільстві.

«Раніше реформою держуправління цікавилась невелика група експертів, а зараз нею опікуються потужні команди професіоналів! Крім того, бачимо, що у суспільства є на неї запит», - зазначив він.

Володимир Гройсман також додав, що завдяки реформі були відкриті соціальні ліфти.

«Те, що сьогодні сотні, тисячі молодих фахових людей з гарною освітою можуть приходити в центральну владу, означає, що ми можемо накопичувати кращий потенціал для управління державою», – сказав він.

Крім того, під час конференції експерти згадали і основні досягнення реформи. Серед них:

  • розпочато реорганізацію 10 пілотних міністерств, СКМУ, 2 агентств, де створили 58 директоратів. Вже почали працювати близько 600 нових державних службовців;
  • запущено єдиний портал вакансій career.gov.ua, через який подали документи в електронному вигляді більше 32 тис. кандидатів. Це безпрецедентний інтерес до вакансій на державній службі – в середньому 24 кандидати на місце;
  • запровадили 125 електронних послуг для бізнесу та населення, ще 50 планується запровадити цього року;
  • завдяки новій конкурсній процедурі вдалось залучити до державної служби талановиту молодь, фахівців з бізнесу та громадського сектору. Зараз близько 40% гендиректорів віком від 31 до 40 років. Наймолодшій генеральній директорці 28 років. 38% переможців на всі посади не мали попереднього досвіду держслужби.

Одним із спікерів конференції був заступник глави адміністрації президента, який висловив сподівання, що реформа держуправління буде впроваджуватися й надалі і рух у заданому напрямку продовжуватиметься.

«Докладатимемо максимум зусиль, аби зберегти все те найкраще, що зроблено в рамках реформи державного управління!” - зазначив він.

Крім того, за його словами, у майбутньому Офісі президента, планують реалізувати одну із новацій реформи - створення директоратів, що відповідатимуть за аналіз політик.

 

Довідково:

Конференції "Реформа державного управління. Виклики і перспективи" відбулася 24 червня в UNIT.City за участі: представників адміністрації президента України, Кабінету міністрів України, державних секретарів та працівників міністерств, міжнародних партнерів, представників проектів технічної допомоги, що працюють в сфері реформування державного управління, експертів неурядових організацій. Під час заходу також було презентовано бренд #КрокНазустріч, який передбачає в першу чергу сервісність держави, крок назустріч громадянину.

 

Категорія: 
Останні новини