Відтепер громадянин може перевірити можливість замовлення конкретного індивідуального номерного знаку, замовити та оплатити його виготовлення онлайн через електронний кабінет водія, повідомляється у прес-релізі Державного агентства з питань електронного урядування України.
«Забрати готовий номерний знак водій зможе в зручному за розташуванням відділенні “Нової пошти”, яке самостійно обирає під час замовлення знаку. Для того, щоб скористатися новою послугою, потрібно авторизуватися в Електронному кабінеті водія. Онлайн-сервіс доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги». Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою електронного підпису, BankID або MobileID», – зазначається у повідомленні.
Вартість послуги доставки «Новою поштою» фіксована – 500 грн.
Як зазначається, переведення послуги в онлайн-площину дозволить державі спростувати міфи, пов’язані з отриманням ІНЗ, зробить послугу більш популярною та знищить будь-які корупційні ризики.
За інформацією Держагентства, за перші чотири місяці роботи в Кабінеті зареєструвались понад 77 000 користувачів – фізичних осіб – та майже 3 500 – юридичних. За цей час користувачі подали більше 167 000 заяв онлайн. Послугу безкоштовного витягу з Єдиного реєстру транспортних засобів та їхніх власників за цей час було надано близько 133 тис. разів. Також водії часто замовляли платний витяг з Єдиного реєстру транспортних засобів та їхніх власників (понад 7 тис.) та користувались сервісом запису в електронну чергу до сервісних центрів МВС (більш ніж 23 тис. записів).
Згідно з повідомленням, у майбутньому планується запуск повноцінної прозорої системи замовлення усіх державних номерних знаків через електронний кабінет водія, що матиме ще більший антикорупційний ефект.
Проект реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Державного агентства з питань електронного урядування України та за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS і Фонду Східна Європа, і є лише першим із серії важливих кроків з діджиталізації послуг сервісних центрів МВС, запланованих на найближчі півроку.