Нова державна служба дозволяє міністерствам бути центрами ухвалення рішень, а не виконавцями постанов 50-річної давнини – О.Саєнко

20.02.2019

Реформа державного управління та державної служби базується на принципах системності, незворотності й орієнтації на громадянина та його інтереси, повідомив Міністр Кабінету міністрів України Олександр Саєнко в ефірі програми «Свобода слова» на телеканалі ICTV 18 лютого.

«Ми вперше системно підійшли до реформи державного управління. Ми прибираємо наслідки радянського минулого, формуємо справжній, аналітичний, самостійний центр прийняття якісних урядових рішень, що критично важливо для проведення всіх реформ. І сьогодні міністерства, які, на жаль, довго працювали за постановами 50-річної давнини, перетворюються в сучасні центри прийняття рішень», - сказав він.

Міністр підкреслив, що у реформі державного управління також важливий принцип, коли людина та її інтереси знаходяться в центрі уваги держави, і чиновник розуміє, що державний службовець має служити людям.

«Ми вперше запровадили конкурсну процедуру на нові вакансії державної служби, і якщо раніше на державну службу намагалися попасти через зв’язки, то сьогодні це прозорий конкурс. Більш того, сьогодні кожна людина може подати документи на нові посади державної служби он-лайн, не відвідуючи державну установу», - додав О.Саєнко.

Він повідомив, що якщо два роки тому конкурс на посаду державної служби складав дві людини на місце, сьогодні – майже 30 кандидатів претендують на нові вакансії держслужби.

«Крім того, ми бачимо омолодження, молодь приходить на державну службу, ми створюємо відповідні соціальні ліфти, коли охочий реалізувати свої ідеї приходить на державну службу і займається реформами», - резюмував міністр.

Останні новини