Державне агентство з питань електронного урядування запустило міні-серіал «Тримай пораду від сусіда», який покликаний популяризувати електронні послуги в Україні.
«Мета кампанії – популяризувати електронні послуги, які ми впроваджуємо разом із іншими державними органами. Протягом минулого року рівень користування електронними послугам зріс утричі. Це свідчить про затребуваність таких сервісів серед громадян і бізнесу», – відзначає голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.
Як зазначається у прес-релізі агентства, кампанія складається з шести міні-роликів. Кожна серія присвячена окремій електронній послузі, а саме – оформленню допомоги при народженні дитини, запису до електронної черги для оформлення закордонного паспорту, відкриттю ФОП, отриманню витягу про земельну ділянку, повідомленню про початок будівництва та Електронному кабінету водія. Сюжетами роликів стали саме ті електронні сервіси, які мають значну потенційну аудиторію користувачів.
«Якщо український бізнес уже давно відчув переваги електронної взаємодії з державою, то пересічні громадяни – ще ні. Тому й вирішили закцентувати саме на цих електронних послугах. Мінімізація ризиків побутової корупції завдяки їм – найбільш відчутна», – зазначає директор проекту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні #ВзаємоДія!» Лоренс Хелд, за підтримки якого відбувається кампанія.
Інформаційна кампанія «Тримай пораду від сусіда» розпочата в рамках тижня «Відкритого Уряду», який відбувається в межах міжнародної ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд».
Довідково
Державне агентство з питань електронного урядування України відповідає за впровадження політики Уряду щодо електронного урядування, інформатизації, розвитку інформаційного суспільства, формування і використання національних електронних інформаційних ресурсів, цифровізації органів державної влади.
Впровадження електронних послуг відбувається за підтримки державних органів – надавачів адміністративних послуг, а також – міжнародних партнерів, серед яких – проект USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність в органах державного управління та послугах/TAPAS», Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва і реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge, Координатор проектів ОБСЄ в Україні та інші. Детальніше про це – за посиланням.
Наразі українці можуть скористатися 120 державними електронними послугами. Єдиним вікном доступу до них слугує Урядовий портал, розділ «Електронні послуги». У планах Агентства – протягом 2019 року запровадити ще 50 електронних послуг.