Сareer.gov.ua - урядовий вебпортал, на якому розміщуються актуальні вакансії органів державної влади, вся інформація про перебіг конкурсу на вакантні посади, а також тут можна в електронному вигляді подати документи на конкурс.
На сьогодні завдяки порталу career.gov.ua міністерства прийняли до своїх команд більше 600 фахівці з питань реформ. Загалом же через веб-ресурс свої анкети на державну службу подали понад 30 тисяч кандидатів.
Нове життя портал здобув у 2018 році, коли за підтримки проекту ЄС «Підтримка стратегічних комунікацій та підвищення обізнаності про реформу державного управління в Україні» було проведено його масштабну модернізацію.
Належне забезпечення державної служби якісним персоналом - один з основних елементів реформи міністерств. Але впродовж довгого часу працевлаштування на державну службу було непростим питанням.
Необхідно було відшукати цікаву вам вакансію, проте інформація про відкриті посади знаходилась на сайтах різних відомств. Часто умови та вимоги до претендентів були описані не повністю. Крім того, відповідно до вимог старої системи, кандидат на державну посаду мав надсилати свою анкету та супровідні документи звичайною поштою.
Всі ці та інші фактори робили процедуру конкурсу на державну службу складною та непривабливою для потенційних кандидатів.
Очевидно, що вирішити проблему можна було шляхом створення електронного майданчика, який би відповідав базовим вимогам сучасних фахівців, міг би акумулювати всі актуальні вакансії державної служби. І, що важливо, зробити процес подання заявки простішим та більш привітним до користувача.
Експерти Офісу підготували концепцію створення порталу, розробили опис технічного процесу проходження заяв та погодження зі сторони міністерств. Було розроблено візуалізацію сайту, підготовлено контент для наповнення розділів порталу.
Крім того, було забезпечено навчання безпосередніх користувачів, відповідальних в УКЦ задля ознайомлення із новим сервісом та його ефективної роботи у майбутньому.
Відповідальні менеджери Офісу потурбувались про тестування системи перед запуском, а також підтримку кадрових служб міністерств, надання доступів, координацію вирішення технічних питань із Державним агентством електронного урядування (ДАЕУ). Було розроблено та налаштовано систему зворотнього зв'язку, а також запропоновано механізм обробки цих запитів.
Варто відзначити, що весь процес відбувався у тісній взаємодії з ДАЕУ, Національним агентством державної служби, Секретаріатом КМУ, а також із представниками 10 пілотних міністерств.
За результатами роботи Уряд отримав новий якісний веб-портал вакансій на державну службу. Він суттєво спростив весь процес працевлаштування кандидатів - від пошуку необхідної вакансії до відслідковування результатів конкурсу. Зокрема, ключовим досягненням є простий, швидкий та зручний спосіб подання документів. Навіть перебування кандидата за кордоном не є перешкодою, оскільки увесь пакет можна подати в електронному вигляді.
Станом на кінець 2018 року подана понад 31 тисяча анкет кандидатів, понад 27 тисяч із них – через портал career.gov.ua. Конкурс становив в середньому 24 претенденти на одну вакансію.
Завдяки такому, на перший погляд, невеликому кроку, як створення вебмайданчика, Уряд став більш конкурентоспроможним роботодавцем та залучає найкращі таланти для роботи в міністерствах. Також вбудований у платформу аналітичний модуль дозволяє в реальному часі відслідковувати тенденції ректрутингу на державну службу, здійснювати якісну аналітику та реагувати на дисбаланс в системі.
На сьогодні робота на career.gov.ua продовжується - у планах також розширити функціонал порталу на всі вакансії державної служби, що забезпечить повністю автоматизований процес прийому документів на всі посади державної служби, а також інтегрувати його з системою управління людськими ресурсами - HRMIS.