Відтепер Урядовий Контактний центр має чат та месенджери - viber чи telegram, повідомила заступник міністра Кабінету міністрів України Юлія Гусєва.
«Запустили чат та месенджери. До нього можна постукатися з сайту Урядового Контактного центру https://ukc.gov.ua/. З сайту Мінцифри запрошуємо за питаннями малого та середнього бізнесу https://thedigital.gov.ua/hotline; з сайту Мінсоцполітики https://www.msp.gov.ua/ з мобільного додатку Дія», - написала вона на своїй Facebook-сторінці.
Крім того, Юлія Гусєва зазначила, що майже 61% клієнтів обирають для спілкування viber, 18% telegram, решта «полюбляє консультації прямо на сайті».
Також запущено оцінку клієнтом наданої консультації.
«Так, цього не було зовсім. Тепер саме клієнт визначає наскільки корисну допомогу йому надали та саме оцінка клієнта спроможна "запустити механізм" навчання консультантів, впливу на їх мотивацію та наповнення консультативної бази», - написала заступник міністра.
Наразі, за її даними, 43% клієнтів задоволені вирішенням питання по суті та в "один клік", 20% ще не отримують якісні відповіді, бо дійсно ще є над чим працювати, а 37% не залишають поки своєї оцінки.
Запущено лінію голосової підтримки для митниці за номером телефону 1548. Лінію консультування для людей з інвалідністю – 1539.
Іще за темою: