Стартував новий сервіс для перевірки квитанцій в електронній формі

24.12.2019

Новий сервіс check.gov.ua розпочав роботу. За таке рішення проголосували на засіданні Уряду в середу, повідомив міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет.

«Зараз, якщо ви сплачуєте держпослуги (паспорт, авто, рагс тощо) — у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через Інтернет-банк або мобільний додаток Цей сервіс заощадить українцям купу часу. За його допомогою можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою», - написав він на своїй Facebook-сторінці.

Крім того, check.gov.ua дозволить заощадити і кошти громадян: відтепер можна розрахуватися через смартфон.

Дмитро Дубілет звернув увагу на декілька важливих моментів:

  • Поки що до сервісу підключені два банки — ПриватБанк і monobank. Інші банки підключаться найближчим часом.
  • Протягом місяця ми разом з іншими міністерствами змінимо посадові інструкції в усіх точках надання державних послуг. Я окремо напишу, коли це трапиться.
  • У майбутньому цей сервіс дозволить легше запускати й електронні сервіси. Будемо тут працювати разом з Мінцифрою.
  • Щоб закріпити запуск, ми запустимо гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитись, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.
  • Запрошую приватний бізнес також почати користуватися цим сервісом і не вимагати у своїх клієнтів паперові квитанції.

Іще за темою:

Звернутися до держави тепер можна через чат та месенджери

Єдина ІТ-система PoClick запрацювала у тестовому режимі та охопить 20 тис. держслужбовців – прем'єр-міністр

Трудові книжки вже скоро будуть необов'язковим

Категорія: 
Останні новини